Termeni şi condiţii

  1. Dreptul de autor a International Brand Stores Retail SRL asupra informaţiilor publicate pe site
  2. Informații privitoare la procesul de comandă disponibil pe site-ul www.canar.ro
  3. Prețuri - Facturare - Plăți
  4. Livrarea produselor
  5. Garanţia produselor
  6. Politica de Retur
  7. Comentariile utilizatorilor pe site-ul www.canar.ro
  8. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile către alte site-uri, erori de funcţionare
  9. Abonarea şi dezabonarea la newsletter
  10. Politica de confidenţialitate
  11. Dispoziţii finale

Magazinul online www.canar.ro, numit în continuare Canar, este proprietatea SC Internaţional Brand Stores Retail SRL, având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare RO 33398426,  înregistrată la Registru Comerţului  Cluj-Napoca cu nr. J12/2201/2014, cu capital social în valoare de 200 Ron  şi cu sediul în Str. Trifoiului F.N., Bloc 1, Etaj 1, ap. 6, Cluj-Napoca, jud. Cluj, România.

Folosirea prezentului magazin implică acceptarea termenilor și condițiilor mai jos definite. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. CANAR își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi găsită accesând această pagină, numită "Termeni și condiții".

Canar garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.canar.ro și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei International Brand Stores Retail SRL, fără acordul prealabil în scris al acesteia.

Dreptul de a crea o legătură web - link - către www.canar.ro este limitat, neexclusiv și revocabil, fiind acordat doar atât timp cât nu aduce neajunsuri de orice fel pentru Canar sau oricăruia dintre partenerii noștri, numai după obținerea în scris sau prin e-mail a acordului companiei.

 

1. Dreptul de autor asupra informaţiilor publicate pe site

Navigarea pe site-ul www.canar.ro urmată de o comandă echivalează cu citirea, înţelegerea şi acceptarea termenilor de mai jos de către orice client. Canar își asumă dreptul de a schimba şi actualizeze în orice moment conţinutul acestui site, precum şi Termenii şi condiţiile de folosire, fără nici un fel de notificare prealabilă.

             Dreptul de autor asupra informaţiilor publicate pe site

Întregul conţinut publicat pe site-ul www.canar.ro - imagini, texte, simboluri, elemente de grafică web, e-mail-uri, programe şi alte date  este integral proprietatea International Brand Stores Retail şi a furnizorilor săi, fiind apărat de Legea pentru protecţia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996), respectiv de legile în vigoare privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul International Brand Stores Retail a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte conform legii. Site-ul www.canar.ro şi logo-ul Canar sunt proprietatea International Brand Stores Retail. Elementele de identitate Canar (logo, culori, slogan) pot fi folosite numai cu acordul International Brand Stores Retail.

Orice încălcare a dreptului de autor sesizată pe site poate fi raportată la adresa de email: contact@canar.ro

             Produsele şi serviciile oferite pe site-ul www.canar.ro

Produsele comercializate prin intermediul International Brand Stores Retail sunt noi, originale, fiind livrate în ambalajul original al producătorului și fiind însoţite la livrarea către clientul final de factura fiscală şi certificatul de garanţie (unde este cazul), conform legislaţiei în vigoare. Canar îşi asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăseşte în oferta curentă a importatorului.

International Brand Stores Retail nu îşi asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul www.canar.ro, acestea fiind puse la dispoziţia International Brand Stores Retail de către furnizori. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferii de imaginile prezentate în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.).

Informaţiile incluse pe www.canar.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credinţă, din surse pe care le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe, utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă  la adresa de e-mail contact@canar.ro, pentru a putea fi luate măsurile necesare. Deasemenea părerile exprimate în cuprinsul materialelor care sunt publicate în secţiunile blog literar, comunitate culturală şi recenzii sunt asumate în întregime de autorii respectivelor materiale şi nu implică responsabilitatea solidară a companiei.

            Limita de acces la site

Canar garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare) pe site-ul www.canar.ro și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica sau reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei International Brand Stores Retail , fără acordul prealabil în scris al acesteia.

 

2. Informații privitoare la procesul de comandă disponibil pe www.canar.ro

International Brand Stores Retail îşi rezervă dreptul de a-şi selecta clienţii, având dreptul de a refuza o comandă plasată pe www.canar.ro  fără a avea obligaţia de a invoca motivul.

Pentru a plasa o comandă clientul trebuie să furnizeze date legate de adresa de livrare, telefon, adresa de e-mail. Prin finalizarea comenzii clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale şi corecte, în caz contrar ar putea suporta consecinţele acestor erori (comanda poate fi întârziată, transmisă greşit etc).

Prin finalizarea comenzii, clientul se declară de acord ca un reprezentant Canar să îl contacteze prin orice mijloc disponibil  (e-mail/telefon) pentru confirmarea personală a comenzii. E-mail-ul de confirmare a comenzii este unul doar de confirmare a solicitării de comandă din partea dvs. Procesul de cumpărare nu este încheiat  până când nu vom primi acordul de finalizare, în urma căruia vom trimite un e-mail care vă anunță că produsele au fost expediate.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu consilierul nostru dedicat Ioana P, pe adresa ioana@canar.ro.

 

3. Prețuri - Facturare - Plăți

Toate preţurile aferente produselor şi serviciilor comercializate prin intermediul site-ului www.canar.ro sunt exprimate în Ron şi conţin T.V.A. (20 %), însă nu includ cheltuielile de livrare. Preţurile produselor pot fi actualizate zilnic, în funcţie de cursul BNR şi de ofertele în permanenţă schimbare ale furnizorilor. Preţul de achiziţie tipărit pe factură va fi acelaşi cu cel stabilit de reprezentanţii Canar în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă.

Plata produselor comandate pe www.canar.ro se poate face online cu card bancar (MobilPay) sau ramburs. Plata în avans se poate realiza prin ordin de plată, dovada plăţii trebuind să fie trimisă către International Brand Stores Retail la  adresa de e-mail contact@canar.ro. În cazul plăţii în avans, livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul International Brand Stores Retail. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nefiind efectuată livrarea. Canar îşi rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans.

 

4. Livrarea produselor

Livrarea produselor se face oriunde în ţară (România), prin intermediul firmelor de curierat rapid TNT și DPD.

Pentru moment, nu sunt efectuate livrări prin intermediul Poştei Române sau livrări în străinătate.

TERMENUL de LIVRARE al produselor este de 24 - 48 de ore (în zilele lucrătoare).

Menționăm că toate produsele vor fi preluate de către firma de curierat în ziua în care este plasată comanda, în cazul în care aceasta se întâmplă înainte de ora 14, sau cel mult a doua zi, în cazul în care comanda e plasată după ora 14 (valabil pentru zilele lucratoare).

Pentru comenzile plasate în zilele de vineri, expedierea coletelor se va face începând cu ziua de luni. Pentru cazurile în care doriți să primiți coletul în ziua de sâmbătă, vă rugăm să ne contactați telefonic în prealabil.

Eventualele intarzieri la primirea coletului (dupa predarea acestuia de catre noi) se datoreaza exclusiv firmei de curierat si ne cerem scuze in cazul in care apar astfel de situatii (pe care nu le putem controla in mod direct).

COSTURILE de LIVRARE sunt:

  • 14,9 RON pentru comenzile cu valoare de până la 299 lei, cu excepția produselor livrate în localitățile îndepărtate (pentru acestea poate fi solicitat un cost suplimentar, functie de preturile furnizate de firmele de curierat)
  • GRATUIT pentru comenzile mai mari de 299 lei efectuate în zonele de acoperire TNT și DPD.

Livrarea se face prin TNT sau DPD, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din România în zona de acoperire TNT sau DPD.

Zonele de acoperire TNT se pot verifica aici.

Zonele de acoperire DPD se pot verifica aici.

Expediere coletului va fi insotita de un SMS de notificare.

În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găseşte la adresă, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteţi fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare al firmei de curierat unde va fi păstrat pentru aproximativ 5 zile calendaristice.

Pentru verificarea statusului livrarii pe baza numarului de AWB TNT, mergi aici.

Pentru verificarea statusului livrarii pe baza numarului de AWB DPD, mergi aici.

Recepţia produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună. Factura constituie contractul de vânzare/cumpărare conform legislaţiei române în vigoare. Clientul îşi exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda şi cu nevoile acestuia.

 

5. Garanţia produselor

Produsele comercializate pe site-ul www.canar.ro  sunt în perfectă concordanţă cu normele şi cerinţele europene aplicabile la această dată inclusiv pe teritoriul României. (cf. legii 449/2003). Garantăm în procent de 100% originalitatea produselor şi provenienţa acestora exclusiv pe căi legale. Canar NU comercializează produse replică sau produse a căror provenienţă nu este certă, toate produsele fiind importate în mod direct de la furnizori consacraţi din Europa.

Garanţia produselor cosmetice se poate acorda doar în următoarele cazuri:

-       Produsul este defect din fabricaţie, defect ce împiedică folosirea normală a produsului.

-       Produsul este deteriorat sau distrus în urma transportului ( în cazul acesta necesită înlocuirea produsului)

Pentru a beneficia de garanţie, cumpărătorul este  obligat să facă o sesizare scrisă şi să o transmită pe  contact@canar.ro la data primirii produsului. Canar va comunica cumpărătorului termenul şi modalitatea de procesare a sesizării,sau dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

 

6. Politica de Retur

International Brand Stores Retail garantează pentru calitatea produselor comercializate pe site-ul www.canar.ro prin posibilitate returului gratuit. Clientul poate returna produsele comandate de pe site-ul www.canar.ro fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produselor (OUG nr. 34/2014). Este obligatoriu să trimiteţi produsul în cutia originală a acestuia împreună cu toate documentele  primite la achiziţie, dacă produsele nu sunt ambalate corespunzător ele pot fi reexpediate clientului.

Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de către International Brand Stores, DOAR prin firma de curierat agreată. (TNT sau DPD). În cazul în care optaţi pentru alt serviciu de curierat decât cel agreat, taxa de transport pentru retur va fi suportată de către dumneavoastră.

Înainte de returnarea produsului, este obligatoriu să anunţaţi telefonic (la numerele afişate pe site), prin poștă, SMS, verbal sau pe e-mail (contact@canar.ro) intenţia de a returna un produs sau mai multe produse. Documentul de retur poate fi preluat de aici și poate fi trimis prin email, poștă /  curier (împreună cu coletul), sau predat direct la showroom-ul din Cluj-Napoca (adresa Calea Turzii 162 - 168). Folosirea acestui document nu e, însă, obligatorie ci e menită să ne ajute să gestionăm cât mai eficient și mai rapid procesul de retur.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

ATENŢIE - Exceptări de la dreptul de retur!

Potrivit Art.16 din OUG nr.324/2014 a drepturilor consumatorilor NU se acceptă pentru returnare produsele desigilate, testate sau încercate, produse care prezintă modificări fizice, lipsuri cantitative, lovituri, ciobituri, zgârieturi, şocuri, etc. În funcţie de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată. Potrivit art.14 din OUG nr.24/2014 clientul poate fi responsabil pentru diminuarea valorii produselor, astfel încât International Brand Stores Retail suma înapoiată clientului poate fi cu până la 15 % mai mică decât cea plătită de acesta, dacă produsul a suferit modificări legate de caracteristici sau de funcţionalitate pe perioada deţinerii acestuia de către client.

Contravaloarea produselor achitate se restituie în termen de maxim 14 zile de la data la care clientul îşi exercită dreptul de retur. Returnarea banilor se poate face de către International Brand Stores Retail doar prin virament bancar în contul IBAN transmis de către client (contul IBAN trebuie să fie în Ron şi să conţină 24 de caractere).

 

7. Comentariile utilizatorilor pe site-ul www.canar.ro

Utilizatorii care accesează site-ul www.canar.ro pot face comentarii la adresa produselor oferite, care pot fi publicate pe site după o aprobare prealabilă. CANAR îşi rezervă dreptul, dar nu şi obligaţia, de a nu publica pe site comentarii cu conţinut ilegal, obscen, ameninţător, defăimător, care tulbură în vreun un fel viaţa privată a altor persoane, încalcă drepturile de proprietate intelectuală, conţin virusi, texte reprezentând e-mail-uri în masă sau orice altă formă de spam.

CANAR nu va purta responsabilitatea şi nici nu va putea fi obligată la niciun fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicări electronice, ele fiind oferite sub aceeaşi limitare a responsabilităţii ca şi restul conţinutului de pe site, conform articolelor din acest document. În cazul trimiterii unor informaţii, altele decât cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se consideră că utilizatorul conferă societăţii INTERNATIONAL BRAND STORES RETAIL SRL dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil şi retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum şi dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei.

Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conţinutului pe care îl transmite prin orice modalitate pentru a fi publicat pe site sau nu, astfel încât, prin folosirea acestui conţinut, să nu cauzeze prejudicii nici unei alte persoane.

 

8. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile către alte site-uri, erori de funcţionare

Site-ul www.canar.ro este găzduit de serverele unei terţe firme. Canar nu va putea fi făcut  responsabil pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariţiei lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări ale scripturilor programate. Canar nu va putea fi făcut răspunzator  pentru erorile de interfață apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului. International Brand Stores Retail nu garantează că site-ul www.canar.ro, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise sunt fără viruşi sau alte componente informatice cu caracter potenţial dăunător, că nu conţine erori, omisiuni. Utilizatorul foloseşte site-ul pe riscul propriu, www.canar.ro fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informaţiilor de pe site.

De asemenea, magazinul Online respecta criteriile de preselectie GPeC si a aderat la standardele Trusted.ro

 

9. Abonarea şi dezabonarea la newsletter

Abonarea şi dezabonarea la newsletterul site-ului www.canar.ro este gratuită şi voluntară, şi implică acceptarea următorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate şi oricând vă puteţi dezabona urmând instrucţiunile din subsolul fiecărui e-mail. Mesajele trimise respectă legea Comerţului Electronic în ceea ce priveşte comunicarea comercială aşa cum este ea stipulată de legislaţia română şi internaţională.

Utilizarea newsletterului se face în aceleaşi condiţii de limitare a răspunderii din punctul de vedere al conţinutului ca și în cazul folosirii site-ului, în condiţiile prevăzute de prezentul document, iar politica de confidenţialitate este descrisă pe larg în secţiunea următoare.

Abonaţii newsletter-ului www.canar.ro pot retrimite aceste comunicări comerciale şi altor persoane, pe răspunderea lor, şi în condiţiile în care nu au modificat nici structura, nici conţinutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonaţii newsletter-ului www.canar.ro mesajele comerciale, se consideră că au fost informate în prealabil de către abonaţi despre prevederile prezentului articol. În acest context, International Brand Stores Retail nu poate fi făcută răspunzătoare sub nicio formă de acţiunile abonaţilor săi. De asemenea Canar îşi rezervă dreptul de a restricţiona accesul oricărui abonat la newsletter, dacă are orice fel de motive pentru a crede că abonatul respectiv nu respectă prevederile prezentului document.

 

10. Politica de confidenţialitate

International Brand Stores garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor găzduite şi transmise prin sistemul său informatic pe site-ul www.canar.ro. Atunci când un utilizator îşi creează un cont pe www.canar.ro, va primi comunicări comerciale din partea Canar doar în măsura în care şi-a dat consimţământul expres, selectând opţiunea corespunzătoare. Potrivit Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, şi Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, canar.ro are obligaţia de a prelucra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.

Datele clienților sunt preluate de către International Brand Stores SRL pe baza adeziunii voluntare, fără a apela în vreun fel la achiziții de baze de date clienți. Pentru orice nereguli sesizate, vă rugăm să ne contactați pe adresa de email contact@canar.ro.

Terții care vor avea acces la aceste baze de date sunt serviciile de email marketing cu care International Brand Stores Retail colaborează, în speță mailchimp.com sau sendinblue.com, ambele operând sub politici stricte anti-spam și de securitate a datelor cu caracter personal.

Scopul preluării datelor e limitat la următoarele: efectuarea comenzilor și livrarea acestora, respectiv informarea clienților asupra modificărilor de stoc sau a promoțiilor.

Clienţilor le sunt garantate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justiţiei în caz de încălcare a drepturilor sale. Clienţii au dreptul de a solicita ştergerea totală sau parţială a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus în baza unei cereri scrise, semnate şi datate, înaintată către sediul International Brand Stores Retail sau prin e-mail la adresa contact@canar.ro.

Canar nu poate fi făcută responsabil pentru erorile survenite în urma neglijenţei utilizatorului privind securitatea şi confidenţialitatea contului şi parolei sale, pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de www.canar.ro în scopul precizat în prezentul document.

Orice accesare a bazei de date cu informaţii personale a utilizatorilor www.canar.ro, inclusiv orice încercare de acces neautorizat, va fi înregistrată într-un fişier de acces. Fişierele de acces vor face posibilă identificarea de către Canar a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fără un motiv legitim, în vederea sesizării organelor competente. Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conţinutul site-ului sau de a afecta performanţele serverului pe care rulează site-ul www.canar.ro, va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului www.canar.ro şi va pune în mişcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care au iniţiat această acţiune.

Canar nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terţi, nu încurajază spam-ul şi nu face publice datele furnizate de clienţii săi fără acordul explicit al acestora.

 

11. Dispoziţii finale

Orice altă problemă cauzată de produsele şi serviciile prezentate pe www.canar.ro şi care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se va soluţiona pe cale amiabilă în termen de 30 de zile de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator.

În cazul în care nu s-a reuşit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată române sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părţi. Fiind de acord cu aceşti Termeni şi Condiţii de Utilizare a site-ului www.canar.ro, clientul îşi asumă în totalitate consecinţele ce decurg din folosirea în aceste condiţii a site-ului.

Ultima actualizare la data de 10.02.2016: International Brand Stores Retail S.R.L. – www.canar.ro.

2016 www.canar.ro Toate drepturile rezervate.